මචංලා, මගේ ඩිෆෙන්ඩර් එකේ කොහේ හරි කූලන්ට් ලීක් වෙනවා, මට කොහෙද කියලා හිතාගන්න බෑ. රේඩියේටර් එක චෙක් කළා, හෝස් හොඳට පේනවා, නමුත් කූලන්ට් මට්ටම දිගටම පහත වැටෙනවා. මගේ පුරුදු මැකෑනික් ලගට ගියා, නමුත් ඔහු ටොයොටා කාරයෙක්, ලෑන්ඩ් රෝවර් ගැන වැඩිය දන්නේ නැහැ. ටෙම්පරේච් එක සාමාන්යයි, නමුත් මම ගොඩක් රත් වෙන එක ගැන ප්ර්ශ්නෙක ඉන්නේ . කොළඹ ප්රදේශයේ හොද දන්න මැකෑනික් කෙනෙක් ඉන්නවාද? ලෙඩේ හොයාගන්නත් ගාන ගන්නැත් කෙනෙක් නම් හොදයි!
බ්රදර්, කූලන්ට් ලීක් එක හදාගන්න පුලුවන්. මුලින්ම ඒක වතුර පොම්පයෙන් එනවද කියලා බලන්න - පැරණි ඩිෆෙන්ඩර් වල පොදු ගැටළුවක්. මැකෑනික් වැඩ සඳහා, රත්මලාන ප්රදේශයට යන්න, ලෑන්ඩ් රෝවර් වලටම විශේශ මැකෑනික් සමන් කියලා කෙනෙක් ඉන්නවා. ඔක්කොම බරපතල ඩිෆෙන්ඩර් අයිතිකාරයෝ යන්නෙ එහේ. ඔහු ටිකක් ගාන ගන්න්වා, නමුත් වැඩේ හොදට් දන්නවා. ඒ වගේම, ලීක් වෙන්නේ එන්ජිම උණුසුම් හෝ සීතල වූ විට පමණක් ද කියලා චෙක් කරන්න. සමහර විට එය ක්ලෑම්ප් බුරුල් වෙලා හෝ ගෑස්කට් එක ගෙවිලා වෙන්න පුලුවන්. මේක හදන්න පරක්කු කරන්නෙපා. අධික රත් වීම බරපතල එන්ජින් ඩැමේජ් එකක් ඇති කළ හැකිය. හැකි ඉක්මනින් මේක විසඳා ගන්න!